|
PÇ1
|
Banka ve Sigorta konusunda temel düzeyde kuramsal ve uygulamalı bilgilere sahip olabilme
|
|
PÇ2
|
Banka ve Sigorta alanında edinelinen kuramsal uygulamalı bilgileri aynı alanda bir ileri eğitim düzeyinde ve aynı düzeydeki bir alanda kullanabilme becerileri kazanma
|
|
PÇ3
|
Banka ve Sigorta alanında edinilen bilgi ve becerileri kullanarak verileri yorumlayabilme ve değerlendirebilme, sorunları tanımlayabilme, analiz etme, kanıtlara dayalı çözüm önerileri geliştirebilme
|
|
PÇ4
|
Banka ve Sigorta alanı ile ilgili temel düzeydeki bir çalışmayı veya örnek olayı bağımsız olarak yürütebilme
|
|
PÇ5
|
Banka ve Sigorta alanı ile ilgili uygulamalarda karşılaşılan ya da öngörülemeyen karmaşık problemleri çözmek için ekip üyesi olarak sorumluluk alabilme
|
|
PÇ6
|
Sorumluluğu altında çalışanların bir proje veya örnek olay çerçevesinde gelişimlerine yönelik etkinlikleri yürütebilme
|
|
PÇ7
|
Banka ve Sigorta alanında edindiği bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirebilme, öğrenme gereksinimlerini belirleyebilme ve karşılayabilme
|
|
PÇ8
|
Öğrenimini aynı alanda bir ileri eğitim düzeyindeki bir mesleğe yönlendirebilme ve sigortacılığın dinamik yapısı gereği yaşam boyu öğrenme bilinci kazanmış olma
|
|
PÇ9
|
Banka ve Sigorta alanı ile ilgili konularda sahip olduğu temel bilgi ve beceriler düzeyindeki fikirlerini sözlü ve yazılı iletişim kanalları ile aktarabilme
|
|
PÇ10
|
Banka ve Sigorta alanı ile ilgili konularda düşüncelerini ve sorunlara ilişkin çözüm önerilerini uzman olan veya olmayan kişilerle paylaşabilme
|
|
PÇ11
|
Bir yabancı dili en az Avrupa Dil Portföyü A2 Genel Düzeyi'nde kullanarak alanındaki bilgileri izleyebilme ve meslektaşları ile iletişim kurabilme
|
|
PÇ12
|
Banka ve Sigorta alanının gerektirdiği en az Avrupa Bilgisayar Kullanma Lisansı Temel Düzeyinde bilgisayar yazılımı ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanabilme
|
|
PÇ13
|
Banka ve Sigorta alanı ile ilgili verilerin toplanması, uygulanması ve sonuçlarının duyurulması aşamalarında toplumsal, bilimsel, kültürel ve etik değerlere sahip olma.
|
|
PÇ14
|
Banka ve Sigorta alanında çalışanların sosyal haklarının bilinmesi evrenselliği, sosyal adalet, kalite ve kültürel değerler ile çevre koruma, iş sağlığı ve güvenliği konullarında yeterli bilince sahip olma
|
|
PÇ15
|
Muhasebe ve sektörel muhasebe ile ilgili temel bilgilere sahip olmak
|