Zorunlu Ders
|
AST2002 SERA TASARIM VE PROJELENDİRME ESASLARI
|
3
|
2
|
3
|
|
Zorunlu Ders
|
AST2004 SERALARDA ROBOTİK VE YAPAY ZEKA
|
3
|
1
|
3
|
|
Zorunlu Ders
|
AST2006 MOBİL TARIM UYGULAMALARI VE BULUT TABANLI SİSTEMLER
|
2
|
1
|
2
|
|
Zorunlu Ders
|
AST2008 SERA KONTROL SİSTEMLERİ
|
2
|
1
|
2
|
|
Staj Dersi
|
AST2010 ENDÜSTRİYE DAYALI EĞİTİM (STAJ)
|
0
|
0
|
4
|
|
Seçmeli Ders
|
AST2012 TOHUM VE FİDE ÜRETİM TEKNOLOJİLERİ
|
2
|
1
|
4
|
|
Seçmeli Ders
|
AST2014 PROJE FON KAYNAKLARI
|
3
|
0
|
4
|
|
Seçmeli Ders
|
AST2016 BİTKİ KORUMA MAKİNELERİ
|
3
|
0
|
4
|
|
Seçmeli Ders
|
AST2018 HASAT SONRASI TEKNOLOJİLERİ
|
3
|
0
|
4
|
|
Seçmeli Ders
|
AST2020 İŞLETME YÖNETİMİ II
|
3
|
0
|
4
|
|
Seçmeli Ders
|
AST2022 ETKİLİ İLETİŞİM VE SUNUM TEKNİKLERİ
|
2
|
0
|
4
|
|
Seçmeli Ders
|
AST2024 GİRİŞİMCİLİK VE KARİYER PLANLAMA
|
2
|
0
|
4
|
|
Seçmeli Ders
|
USD2050 İLETİŞİM
|
3
|
0
|
4
|
İletişimin ve etkili iletişimin tanımı, unsurları ve özellikleri, kullanılan dil, kendini tanıma, etkili dinleme ve geri bildirim, iletişimi engelleyen ve kolaylaştıran etkenler , ikna edici iletişim, duyguların iletişimde rolü ve kullanılması, etkili iletişim teknikleri, iletişimde çatışma ve önlenmesi, sözsüz iletişim becerileri, sosyal yaşamda davranış kuralları; görgü ve nezaket, iletişim uygulamaları ve iletişimin diğer disiplinlerle olan ilişkilerin benimsenmesini kapsamaktadır.
|
Seçmeli Ders
|
USD2052 KALİTE GÜVENCE VE STANDARTLARI
|
3
|
0
|
4
|
Standardizasyonu ve önemini kavrayabilme. Kalite ve kalite kavramını açıklayabilme. Kalite Güvencenin önemini kavrayabilme. Mesleki standartları açıklayabilme. Kalite güvence ve güvenilirlik analizlerinde kullanılan teknikler ve temel modeller hakkında bilgi verme. Tüketici hakları ile ilgili maddeleri kavrayabilme.
|
Seçmeli Ders
|
USD2066 ÇALIŞMA HAYATI
|
3
|
0
|
4
|
Çalışma hayatı ile ilgili temel kavramlar tanıtılır. Tutum oluşumu ve tutumu oluşturan faktörler, kendini tanıma ve efektif çalıma ilkeleri ile stratejileri kişilik teorileri konuları anlatılır. Ayrıca, algılama, atfetme, öğrenme süreçleri, güdüleme, iş tatmini, mobbing ve kurumsal bağlılık gibi konular güncel örnekler verilerek işlenir.
|
Seçmeli Ders
|
USD2068 İLK YARDIMIN AFET ORGANİZASYONUNA ENTEGRASYONU
|
3
|
0
|
4
|
Afetler ve ilk yardım ile ilgili temel kavramlar, ilk yardım afet organizasyonuna neden entegre edilmeli, ilk yardımın ilkeleri, ilk yardımcıda olması gereken özellikler, afetlerde; hastanın/yaralının değerlendirilmesi, temel ilk yardım uygulamaları, solunum ve dolaşımın durması ve temel yaşam desteği (yetişkin ve çocuklarda), kazalardan korunma yolları, hasta ve yaralı taşıma teknikleri gibi konuları içermektedir.
|
Seçmeli Ders
|
USD2072 STİL DANIŞMANLIĞI
|
2
|
0
|
4
|
|