1 | Dersin tanıtılması ve kaynaklar hakkında bilgi verilmesi | |
2 | Kavramsal çerçeve: Karakter, kişilik/kişilik, değer, erdem, ahlak, huy, mizaç vb Rapor Teslimi ve Sunumu | |
3 | Değerlerin tanımı ve sınıflandırılması; Rapor Teslimi ve Sunumu | |
4 | Değerlerin kaynakları ve bireysel, sosyal, kültürel, dini ve ahlaki temelleri;Rapor Teslimi ve Sunumu | |
5 | Eğitim Felsefeleri ve Hedefleri Açısından Karakter ve eğerler Eğitimi;Rapor Teslimi ve Sunumu | |
6 | Karakter ve değer eğitimi yaklaşımları ve uygulamaları;Rapor Teslimi ve Sunumu | |
7 | Karakter ve Değerler Eğitiminde Öğretim Yöntem ve Teknikleri; Rapor Teslimi ve Sunumu | |
8 | Karakter ve Değer Eğitiminde Rol Model Olarak Öğretmen;Rapor Teslimi ve Sunumu | |
9 | Karakter gelişimi ve eğitimi; karakter gelişimi ve eğitiminde aile;Rapor Teslimi ve Sunumu | |
10 | Karakter Gelişimi ve Eğitiminde Okul ve Çevrenin Rolü; Rapor Teslimi ve Sunumu | |
11 | Karakter ve değer eğitiminde kültürlerarası farklılaşma ve bir arada yaşama kültürü;Rapor Teslimi ve Sunumu | |
12 | İnsani-Kültürel Gelişim Sürecinde Değerler Eğitimi; Rapor Teslimi ve Sunumu | |
13 | Türk eğitim ve kültür tarihinden değerler eğitimi örnekleri;Rapor Teslimi ve Sunumu | |
14 | Türkiye'de değerler eğitimi uygulamaları ve araştırmaları; Ders değerlendirme ve öneriler | |