1 | Öğrenme öğretme sürecine uygun plan yapabilme | 1 |
2 | Uygun öğrenme ortamları oluşturabilme | 1 |
3 | Uygun materyaller ve kaynaklar elde etme | 1 |
4 | Görsel sanatlar öğrenme öğretme sürecinde teknolojik kaynakları kullanabilme | 1 |
5 | Öğrencilerin sanat ve tasarım çalışmalarında, duygusal gelişimlerini gözeterek kendine güven duygularını ve yaratıcılıklarını zedelemeyecek yönde iletişim kurabilmelerini sağlayabilme | 1 |
6 | Öğrencilerin öğrenme öğretme sürecinde birbirleriyle olan etkileşimini geliştirme için empati kurabilmelerini sağlayabilme | 1 |
7 | Sanat eğitimi yoluyla öğrencilerde çatışma ortamından uzak yapıcı kişilik oluşturabilme | 1 |
8 | Öğrencilerin tasarım becerilerini geliştirebilme | |
9 | Öğrencilerin sanat ve tasarım çalışmalarında araç- gereçleri tekniğin özelliklerine göre kullanabilme becerilerini geliştirebilme | 1 |
10 | Öğrencilerin görsel sembolleri okuma ve anlama becerilerini geliştirebilme | 1 |
11 | Öğrenme öğretme sürecinde özel gereksinimli ve özel eğitime gereksinim duyan öğrencileri temele alan uygulamalar oluşturabilme | 1 |
12 | Öğrencilerin sanat eserlerini özgün görsel çalışmalar yapabilme becerisini geliştirme | 1 |
13 | Görsel sanatlar öğrenme öğretme sürecindeki gelişimlerine dair ölçme ve değerlendirme uygulamalarının hedeflerini belirleyebilme. | 1 |
14 | Meslekteki yeterlilik durumunu ortaya koyabilme belirleyebilme | 1 |