NİĞDE SOSYAL BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU / İŞLETME YÖNETİMİ / ISY2020 - TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ

Dersin Öğrenme Çıktılarının Program Çıktılarına Katkısı

DÖÇ1DÖÇ2DÖÇ3DÖÇ4DÖÇ5DÖÇ6DÖÇ7DÖÇ8DÖÇ9DÖÇ10DÖÇ11DÖÇ12DÖÇ13DÖÇ14DÖÇ15
12222222        
22222222        
32222222        
42222222        
52222222        
62222222        
72222222        
82222222        
92222222        
102222222        
112222222        
124444444        
132222224        
14               
15               
16               
17               
18               
19               
20               
21               
22               
23               
24               
25               
26               
27               
28               
29               
30               
Katkı Düzeyi: 1:Çok Düşük, 2:Düşük, 3:Orta, 4: Yüksek, 5: Çok Yüksek

NİĞDE SOSYAL BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU / İŞLETME YÖNETİMİ / ISY2020 - TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
 
Dersin Öğrenme Çıktıları 
1Kalitenin tanımlanması,kalitenin tarihi gelişim sürecini öğrenebilmesi.
2Toplam kaliye yönetiminin tanımlanması ve temel kavramları öğrenebilmesi.
3Toplam kalite yönetiminin temel ilkeleri ve etkileyen temel faktörleri öğrenebilmesi.
4Toplam kalite yönetiminin öncülerini(Shewhart,Deming, Juran ve Ishikawa) öğrenebilmesi.
5Kalite maliyetleri ve kalite-maliyet ilişkisini anlayabilmesi.
6Klasik yönetim anlayışı ile toplam kalite yönetim anlayışının karşılaştırılmasını öğrenebilmesi.
7Dünyada ve Türkiyede toplam kalite yönetimi uygulamalarını anlayabilmesi.