NİĞDE SOSYAL BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU / İŞLETME YÖNETİMİ / ISY2012 - MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ

Dersin Öğrenme Çıktılarının Program Çıktılarına Katkısı

DÖÇ1DÖÇ2DÖÇ3DÖÇ4DÖÇ5DÖÇ6DÖÇ7DÖÇ8DÖÇ9DÖÇ10DÖÇ11DÖÇ12DÖÇ13DÖÇ14DÖÇ15
133333324122322 
223444443333222 
322222222222222 
432222222222222 
533333332232333 
622222222222222 
722222231123322 
822222232221233 
933332422322222 
102223 2 2333222 
11222 223211122  
1222222222211222 
1322222222222222 
14               
15               
16               
17               
18               
19               
20               
21               
22               
23               
24               
25               
26               
27               
28               
29               
30               
Katkı Düzeyi: 1:Çok Düşük, 2:Düşük, 3:Orta, 4: Yüksek, 5: Çok Yüksek

NİĞDE SOSYAL BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU / İŞLETME YÖNETİMİ / ISY2012 - MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
 
Dersin Öğrenme Çıktıları 
1Müşteri ilişkileri yönetiminin teorik ve kavramsal yapısını bilir
2Yeni ekonomik yapı ile pazarlama anlayışları arasındaki ilişkiyi kurabilir
3Geleneksel pazarlamadan modern pazarlama geçiş sürecinde müşteri ilişkileri yönetiminin önemini açıklayabilir
4Müşteri ilişkileri yönetiminde müşterinin yerini ve önemini anlar
5Müşteri ilişkileri yönetiminin sorumluluklarını bilir
6İşletmelerin müşteri ilişkileri yönetimine geçiş sürecini açıklar
7Müşteri ilişkileri yönetiminin sorumluluklarını bilir
8Müşteri ilişkileri yönetiminin unsurlarını bilir
9Müşteri ilişkileri yönetiminin uygulama aşamalarını bilir
10Müşteri ilişkileri yönetim modellerini bilir
11Müşteri ilişkileri yönetiminin uygulamasında tepe yöneticilerinin rollerini ve sorumlulukları bilir
12Müşteri ilişkileri yönetiminde bilgi ve bilgi paylaşımını bilir
13Bilgi paylaşımının temel ilkelerini bilir
14Müşteri ilişkileri yönetiminde bilgi paylaşımı için gerekli koşulları bilir