İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ / İŞLETME / ISL4020 - TURİZM PAZARLAMASI

Dersin Öğrenme Çıktılarının Program Çıktılarına Katkısı

DÖÇ1DÖÇ2DÖÇ3DÖÇ4DÖÇ5DÖÇ6DÖÇ7DÖÇ8DÖÇ9DÖÇ10DÖÇ11DÖÇ12DÖÇ13DÖÇ14DÖÇ15
1               
2               
3               
4               
5               
6               
7               
8               
9               
10               
11               
12               
13               
14               
15               
16               
17               
18               
19               
20               
21               
22               
23               
24               
25               
26               
27               
28               
29               
30               
Katkı Düzeyi: 1:Çok Düşük, 2:Düşük, 3:Orta, 4: Yüksek, 5: Çok Yüksek

İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ / İŞLETME / ISL4020 - TURİZM PAZARLAMASI
 
Dersin Öğrenme Çıktıları 
1Turizm ürünü geliştirme ve sunabilmede pazarlama biliminden yararlanabilme.
2Ülkenin baraj, göl, dağ, tarihi mekanları gibi zenginliklerini turizm ürünü olarak sunabilmede pazarlama biliminden yararlanabilme.
3Turizm arzı ve talebini yönetebilme.
4Turist davranışını doğru yorumlayarak değer katabilme.
5Turistik ürün, fiyat, dağıtım ve tutundurma politikalarını etkin uygulayabilme
6Farklı turizm ürünlerini tanıyabilme.
7Turizm ürününe farkındalık ve marka oluşturma yöntemlerini kullanabilme.
8Turizmi etkileyen makro ve mikro çevreyi tanıma.