İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ / İŞLETME / ISL3015 - HİZMET PAZARLAMASI

Dersin Öğrenme Çıktılarının Program Çıktılarına Katkısı

DÖÇ1DÖÇ2DÖÇ3DÖÇ4DÖÇ5DÖÇ6DÖÇ7DÖÇ8DÖÇ9DÖÇ10DÖÇ11DÖÇ12DÖÇ13DÖÇ14DÖÇ15
134334          
224 3           
323444          
435 24          
541444          
65   5          
745 55          
85 5            
944  4          
104 444          
1154             
124   5          
134   5          
143   5          
15               
16               
17               
18               
19               
20               
21               
22               
23               
24               
25               
26               
27               
28               
29               
30               
Katkı Düzeyi: 1:Çok Düşük, 2:Düşük, 3:Orta, 4: Yüksek, 5: Çok Yüksek

İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ / İŞLETME / ISL3015 - HİZMET PAZARLAMASI
 
Dersin Öğrenme Çıktıları 
1Hizmet pazarlamasının ilişkin kavram ve olguları açıklar
2Hizmet pazarlaması karmasını analiz eder ve oluşturur
3Hizmet kalitesi, müşteri beklentileri ve müşteri memnuniyeti kavramlarını sentez ederek, uygulamaya yönelik önerilerde sunar
4Hizmet sektöründe ürün kavramını kavrar, çeşitli sektörler için hizmet tasarımını oluşturur
5Hizmet sektöründe arz ve talep yönetimi konularında analizler yapar ve hizmet pazarlama stratejilerini oluşturur