1 | -Erkil, dişil kavramları -Alfabe, telaffuz, heceleme, yeni temel kelimelerin öğrenilmesi -Fiil yapılarının temelleri -Karşılama ve selamlaşma -SER (to be)/ ESTAR (to be) / LLAMARSE (to be called) fiilleri ve kullanımları -Ad, soyad sorma ve cevap verme -Soru kalıpları -Rakamlar (0-10) | [1] s. 1-6; [2] s.1-4 |
2 | -İspanyolca isim ve soyisimler -Milliyet ile ilgili sorma ve cevap verme -Mola, dinleme konularında basit soru sorma ve cevap verme -Basit sıfatlar (tekil ve çoğul) -Konuyla ilgili fiillerin çekimi (geniş zaman) -İşaret sıfatları -Erkil, dişil belirli artikeller, (tekil, çoğul) -İsim ve artikeller (tekil, çoğul) -Rakamlar (11-20) | [1] s. 7-12; [2] s.5-8 |
3 | - Havalimanında, check-in, gümrük, faturalama ile ilgili kavramları öğrenme -Renkler -Nerede kalıbı -Konuyla ilgili sıfatlar (tekil, çoğul) -Konuyla ilgili fiillerin çekimi (geniş zaman) | [1] s. 13-18; [2] s.9-12 |
4 | -Tanıtma, tanıştırma, karşılama -Ülke isimleri ve milliyetler -Konuyla ilgili sıfatlar (tekil, çoğul) -Konuyla ilgili fiillerin çekimi (geniş zaman) | [1] s. 19-24; [2] s.13-16 |
5 | - Çalışma yerleri, iş yerleri, meslekler ile ilgili kavramları öğrenme -Fiilden isim yapan eklere giriş -Adres sorma, adres tarif etme - Affedersiniz, pardon kalıpları -Konuyla ilgili sıfatlar (tekil, çoğul) -Konuyla ilgili fiillerin çekimi (geniş zaman) -İlk 5 ünitenin genel tekrarı ve egzersizler | [1] s. 25-34; [2] s.17-20 |
6 | -Kısaltmalar ve akronimler -İsimler, adres ve elektronik posta adreslerinin ifadeleri ve bunların kodlanması -Konuyla ilgili sıfatlar (tekil, çoğul) -Konuyla ilgili fiillerin çekimi (Trabajar, vivir gibi) (geniş zaman) | [1] s. 35-40; [2] s.21-24 |
7 | -Ülkeler, şehirler ve diller ile ilgili kavramları öğrenme -Heceleme -Konuyla ilgili sıfatlar (tekil, çoğul) -Konuyla ilgili fiillerin çekimi (Aprender, hablar gibi) (geniş zaman) | [1] s. 41-46; [2] s.25-28 |
8 | -Numaraların kullanılması ile ilgilili kavramları öğrenme -0 ile 100 arası numaraların öğrenilmesi ve kullanılması - Popülasyon, nüfus gibi kavramları anlama ve öğrenme - Konuyla ilgili sıfatlar (tekil, çoğul) -Konuyla ilgili fiillerin çekimi (habitar gibi) (geniş zaman) -Var/vardır ve yok/yoktur kavramlarını öğrenme | [1] s. 47-52; [2] s.29-32 |
9 | -Kalacak yer çeşitleri, evler, evin bölümleri, mobilyalar ve renkler il ilgili kavramları öğrenme -Sahiplik sıfatları -Konuyla ilgili sıfatlar (tekil, çoğul) -Konuyla ilgili fiillerin çekimi (tener, querer, desear, poder gibi) (geniş zaman) | [1] s. 53-58; [2] s.33-36 |
10 | -Medeni hal, aile, akrabalık ilişkileri ile ilgili kavramları öğrenme -Konuyla ilgili sıfatlar (tekil, çoğul) -Konuyla ilgili fiillerin çekimi (geniş zaman) -6,7,8 ve 9. ünitelerin genel tekrarı ve egzersizler | [1] s. 59-68; [2] s.37-40 |
11 | -Ücretler, ödemek, para, pazarlık yapmak, satın almak ile ilgili kavramları öğrenme -Dönüşlülük fiileri -Konuyla ilgili sıfatlar (tekil, çoğul) -Konuyla ilgili fiillerin çekimi (gustar, preferir gibi) (geniş zaman) | [1] s. 69-74; [2] s.41-44 |
12 | -Yaş sorma ve büyük aile ve akraba kavramları ile ilgili kavramları öğrenme -Bir konu hakkında düşünce beyan etme -Konuyla ilgili sıfatlar (tekil, çoğul) -Konuyla ilgili fiillerin çekimi (geniş zaman) | [1] s. 75-80; [2] s.45-48 |
13 | -Saat sorma, saat ve zaman ile ilgili kavramları öğrenme -Afiş, ilan, reklam gibi kavramları okuyup anlayabilme -Randavu verip randevu ayarlayabilme kavramlarını öğrenme -Konuyla ilgili sıfatlar (tekil, çoğul) -Konuyla ilgili fiillerin çekimi (geniş zaman) | [1] s. 81-86; [2] s.49-52 |
14 | -Günlük/haftalık plan yapabilme -Boş vakitleri değerlendirebilme ve aktiviteler -Konuyla ilgili sıfatlar (tekil, çoğul) -Konuyla ilgili fiillerin çekimi (geniş zaman) | [1] s. 87-102; [2] s.53-60 |