| 1 | Öğrencilere sağlığın geliştirilmesi kavramı, tarihsel gelişimi ve temel ilkeleri hakkında kapsamlı bir anlayış kazandırmak. |
| 2 | Sağlığın sosyal, ekonomik, çevresel ve davranışsal belirleyicilerini analiz edebilme becerisi geliştirmek. |
| 3 | Birey ve toplum düzeyinde sağlığı koruma ve geliştirme amacıyla kanıta dayalı stratejiler planlayabilme yetkinliği kazandırmak. |
| 4 | Sağlık eğitimi, danışmanlık ve davranış değişikliği teorilerini kullanarak etkili sağlık geliştirme girişimleri uygulayacak bilgi ve beceriyi sağlamak. |
| 5 | Toplum temelli sağlığı geliştirme programlarını planlama, yönetme, değerlendirme ve sürdürülebilirlik ilkelerini öğretmek. |
| 6 | Sağlığın geliştirilmesinde politika oluşturma, savunuculuk ve multidisipliner iş birliği süreçlerine yönelik farkındalık kazandırmak. |
| 7 | Öğrencilerin sağlığı geliştirici rol ve sorumluluklarını profesyonel bir bakış açısıyla değerlendirebilmelerini sağlamak. |