1 | Ders Tanımı ve Kavramsal Çerçeve: Deneysel grafik tasarımın tanımı, amacı, tarihçesi. | [2]s:19-159 [3]s:10-162 [4]s:10-172 |
2 | Çağdaş uygulamalara giriş. Kullanılmış malzemelerle kolaj tekniği kullanarak sürdürülebilir ve yaratıcı tasarım uygulamalarının önemi. | [4]s:10-24 [2]s:63-98 |
3 | Tipografiyle Deneyler: Geleneksel sınırların dışına çıkan tipografik uygulamalar ve malzeme ile tipografi ilişkisi. (Proje üzerine araştırma, fikir bulma) | [4]s:20-24 [3]s:74-92 [2]s:63-98 |
4 | Proje ile ilgili eskizlerin geliştirilerek taslak haline getirilmesi. | [4]s:50-82 [2]s:63-98 |
5 | Tamamlanmış olan projenin sunumu, savunusu ve değerlendirme. | [4]s:76-144 [3]s:98-102 [2]s:63-98 |
6 | Soyut düşünceyi görselleştirme yöntemleri: Öğrenciler seçtikleri soyut bir kavramı, metafor ve kavramsal düşünce geliştirerek tema oluşturup dijital ortamda ifade eder. (Proje üzerine araştırma, fikir bulma) | [4]s:76-144 [3]s:98-102 [2]s:63-98 |
7 | Proje ile ilgili eskizlerin geliştirilerek taslak haline getirilmesi. | [4]s:76-144 [3]s:98-102 [2]s:63-98 |
8 | Tamamlanmış olan projenin sunumu, savunusu ve değerlendirme. | [4]s:46-140 [3]s:74-102 |
9 | Kolaj Teknikleri ve Alternatif Yüzeyler: Kullanılmış malzemelerle kolaj oluşturma, sürdürülebilirlik odaklı yaratıcı üretimler. (Proje üzerine araştırma, fikir bulma) | [4]s:76-144 [3]s:98-102 [2]s:63-98 |
10 | Proje ile ilgili eskizlerin geliştirilerek taslak haline getirilmesi. | [4]s:10-24 [2]s:63-98 |
11 | Tamamlanmış olan projenin sunumu, savunusu ve değerlendirme. | [4]s:20-24 [3]s:74-92 [2]s:63-98 |
12 | Hareketli Grafik Denemeleri: Öğrenciler seçtikleri bir konu üzerine deneysel görsel düzenlemeler yaparak Photoshop timeline ile hareketlendirme. (Proje üzerine araştırma, fikir bulma) | [4]s:50-82 [2]s:63-98 |
13 | Proje ile ilgili eskizlerin geliştirilerek taslak haline getirilmesi. | [4]s:76-144 [3]s:98-102 [2]s:63-98 |
14 | Tamamlanmış olan projelerin sunumu, sınıf içi tartışma, eleştirel değerlendirme. | [4]s:46-140 [3]s:74-102 |